Tu știi cum să scrii un articol de succes?

Atât timp cât scrii și îți publici articolele pe o pagină web, înseamnă că vrei ca articolele tale să fie citite de cât mai mulți oameni. Nu contează dacă scrii sau nu pentru bani, dacă vinzi sau nu un produs sau un serviciu, tot ce contează este să ai succes. Ținta oricărui blogger, copywriter, content writer, ghost writer și așa mai departe, este să scrie articole atât de bune încât, la un moment dat, să nu mai fie nevoie să plătească pentru publicitatea propriilor articole. Adică, conținutul articolului să fie atât de bun, încât să se distribuie de la sine. Spus pe scurt, trebuie să ajungi la un nivel atât de înalt încât un simplu share pe Facebook să facă toată munca grea pe care o depui astăzi pentru ca articolele tale să fie citite și apreciate la adevărata valoare.

În plus, dacă oferi oamenilor texte excelente și înveți cum să determini simplii vizitatori să se aboneze la newsletter și să devină fanii rețelelor tale de socializare, vei crea o comunitate fantastică în jurul site-ului/brandului tău, iar ei vor fi mai mult decât încântați să îți citească articolele, să le aprecieze, să le distribuie și să îți cumpere produsele/serviciile – în cazul în care vinzi ceva. Despre cum să atragi câți mai mulți abonați la newsletter și cum să-ți mărești numărul de fani pe rețele vom scrie în articolele viitoare.

Astăzi rămânem la capitolul: cum să scrii un articol de succes!

Atunci când vrei să scrii un articol, trebuie să te gândești la un public țintă. Să vizezi acei oameni care au o anumită problemă sau vor să afle răspunsul la o întrebare care îi frământă. Articolul tău trebuie să fie SOLUȚIA unei PROBLEME. Așadar, un articol de succes este în primul rând UTIL și răspunde nevoilor unui anumit public țintă.

Câteva exemple ar fi: cum să scrii un articol de succes (pentru cei care nu știu să scrie articole de succes), 5 soluții pentru a preveni îmbătrânirea prematură a tenului (pentru cei care se tem de îmbătrânire), 3 soluții eficiente pentru a stimula creșterea părului (pentru cei care se confruntă cu problema căderii părului), cele mai bune 5 ceaiuri pentru stimularea apetitului sexual (pentru cei care au libidoul scăzut), cum să te îmbraci adecvat la un eveniment business elegant (pentru cei care nu știu niciodată cu ce să se îmbracă la un eveniment) și așa mai departe. Și nu, aici nu facem referire neapărat la advertoriale, ci și la articolele normale, non-advertoriale.

Tipuri de conținut pentru articole de succes:

  • Liste sau topuri;
  • Studii de caz;
  • Experiențe personale sau povești personale;
  • Articole înainte și după;
  • Instrucțiunile „cum să…”.

Elementele unui articol de succes:

  • 400 – 1000 de cuvinte. Google preferă articolele lungi, însă oamenii preferă articolele scurte, de maximum 500 de cuvinte. Ideal este să scrii articolele care să se învârtă în jurul a 700 de cuvinte, aerisite, așezate frumos în pagină, ușor de citit. Dacă folosești 3-4 subtitluri și mai multe alineate, oamenii nu vor obosi cititind și să sperăm că nici nu se vor plictisi.
  • 2-3 imagini… unice. Este de preferat să folosești imagini unice, însă dacă nu îți permiți să cumperi poze sau nu consideri necesar să faci asta, menționează sursa. Nu neapărat cu link, însă scrie undeva sursa exactă a fotografiei. Dacă spui: Google Images, Pinterest, Tumblr, Instagram, n-ai făcut nimic, numește omul sau site-ul omului, nu folosi surse vagi.
  • Clipuri video. Clipurile video ajută, dar nu sunt musai necesare. De cele mai multe ori oamenii preferă să urmărească un clip decât să citească un articol. Oamenii rămân cu mai multe informații din videoclipuri decât din texte. Tocmai de aceea și mulți antreprenori folosesc video marketing-ul ca metodă de promovare.
  • Bold, italic, subliniere sau culoare. Când vrei să atragi atenția asupra lucrurilor, nu te sfii să dai bold, italic, subliniere SAU să colorezi cuvântul, propoziția sau fraza respectivă. Am pus „SAU” cu majuscule pentru că nu îți recomand să folosești într-un articol toate metodele de a atrage atenția. Prea multe fonturi diferite, prea multe mărimi diferite ale fonturilor, prea multe culori, îngroșări sau sublinieri obosesc și în plus, nu vrei ca articolul tău să arate chicios și ieftin. Un text curat și frumos așezat valorează mai mult și este mai apreciat decât unul plin de artificii.
  • Call To Acțion. Nu uita ca printre rânduri și mai ales la sfârșitul articolului să-ți îndemni cititorii să se aboneze, să-ți dea like-uri, să-ți distribuie articolele. În plus, poți pune link-uri interne, așa cum am pus noi mai sus, pentru a arăta oamenilor ce alte informații sau lucruri importante mai găsesc pe site-ul tău. Îndeamnă-i să ți se alăture, să devină un cititorii fideli ai site-ului tău.

Ția plăcut articolul nostru? Nu uita să-l distribui pe rețelele de socializare!

Cere o ofertă SEO sau un audit SEO gratuit la adresa de e-mail contact@bavali.ro sau la numarul de telefon 0745.380.227.

 

2017-09-21T07:25:25+00:00
%d blogeri au apreciat: