Fereste-te de ”specialisti seo” pentru a nu fi penalizat

Vrand nevrand butonezi internetul periodic, iar acolo probabil esti uimit de afacerile care au luat amploare peste noapte, anumite site-uri fantoma iesind in evidenta mai mult decat unele cu renume si traditie.

Oare aceasta ascensiune sa fie una sanatoasa din punct de vedere al marketingului si al folosirii instrumentelor specifice de promovare?

Dupa cum bine stii o afacere pentru a putea fi initiata, dar si pentru a avea o predominanta infloritoare necesita atat rabdare, cat si resurse financiare, dar mai ales colaborarea cu diferiti profesionisti in domeniul web-sitingului, marketingului si nu in ultimul rand antreprenorial.

Stiai ca daca apelezi la o firma SEO oarecare nu ai garantia promovarii regulamentare a propriei tale afaceri?

Mai jos iti vom prezenta cateva greseli frecvente la care cad in plasa oamenii periodic :

Specialist SEO

1.Ai auzit de directoare web? Nu angaja un „specialist” care inca le foloseste.

Inca exista asa zisi ”experti” ale caror metode de promovare in randul paginilor web propun  o calitate indoielnica si nu furnizeaza progres pe termen lung, nefiind conectati la rigorile din prezent si algoritmii dezvoltati in scopul promovarii unui site in motoarele de cautare.

Se intampla de multe ori  ca un anumit link sa isi confirme apartenenta la directoare web, lucru care afecteaza in special site-urile ce sunt initiate recent si care nu respecta politica Google.

Cu ajutorul unor asemenea directoare, diferite persoane spera folosindu-se de niste cuvinte cheie,  sa isi ridice audienta sau sa creasca veniturile intr-un mod fraudulos, lucru care este combatut inca de acum ceva ani daca nu exista un istoric al site-ului dumneavoastra sau identificarea unor link-uri de calitate in randul acestuia.

2.Vrei conversii rapide? Sa sti ca in SEO nu exista asa ceva.

Exista diferite site-uri care in prezent folosesc metode black hat pentru promovare, o forma cu adevarat abuziva si daunatoare pe termen lung.

De asemenea promovarea si extinderea numarului de link-uri gratuite care sa duca spre un anumit site este o alta metoda prin care unii spera sa isi extinda conversiile la nivel lunar, lucru care in timp poate aduce penalizari din partea Google sau dupa caz coborarea de pe treptele inalte ale motoarelor de cautare.

Asadar este bine sa va bazati pe o politica stricta si progresiva de promovare, ce are la baza programe, ale caror statistici, interventii sau imbunatatiri conduc la optimizarea vanzarilor sau dupa caz la extinderea nivelului de utilitate al site-ului in raport cu produsele promovate si vandute.

Apeleaza la un expert SEO care are in vizor indeplinirea obiectivelor de marketing odata cu trecerea timpului, pentru a extinde afacerea ta, lucru care te scoate atat de sub radar, dar te si identifica printr-o colaborare perfect legala in raport cu cerintele existente la nivel online.

Expert SEO

3.Vrei o oferta pentru serviciile de optimizare SEO? Nu apela la cei cu preturi fixe, cere o oferta personalizata!

Orice firma profesionista ce are in vizor prestarea de servicii SEO, indiferent ca vorbim de o persoana sau de o echipa de experti va cauta sa negocieze un contract de colaborare, al carui pret va fi flexibil in jurul unei anumite sume.

Evita asadar sa iei contactul cu persoane sau societati care au pachete de promovare SEO fixe, deoarece in componenta acestora vor intra de obicei serviciile prestabilite, fara alte imbuntatiri si adaugari mai ales daca situatia o cere si sunteti la inceput.

Pentru o optimizare adecvata a site-ului aveti nevoie de mai multe instrumente la inceput, mai ales daca doriti sa expuneti o perspectiva ceva mai extinsa a produselor promovate, asa ca aveti in vedere acest aspect care cu siguranta va face diferenta in randul ”plecarii la drum” a propriei dumnevoastra afaceri.

4.Cei care folosesc metoda hei-rup – pe repede inainte

 Te-ai gandit vreodata ca si in afaceri se aplica metoda ”Incet si bine, decat repede si prost”?

La nivel online acest lucru se poate observa la un specialist SEO atunci cand incearca sa obtina linkuri in Wikipedia, care aduc numeroase  castiguri, avand o calitate ridicata.

Cum acestea sunt greu de obtinut, un expert va cauta sa se raporteze la diferite strategii, tactici, dar si comenzi pentru a nu fi catalogate drept anunturi abuzive, recunoscute deseori si sub numele de ”Spam”.

Asadar optati pentru o echipa care ofera varietate in randul serviciilor prestate, lucrand cu rabdare, devotament si spre scopuri comune cu ale dumneavoastra, fara sa grabiti procesul ce are la baza formarea, raspandirea si optimizarea site-ului pe care il doriti promovat.

5. Nu angaja un expert IT pentru promovarea site-ului!

Ar mai fi un lucru la care ai putea cadea plasa, fiind la inceput in domeniul afacerilor la nivel online, anume de a confunda un expert SEO autentic, cu un expert IT care se pricepe la tehnicile de promovare web.

Daca in randul expertului SEO se identifica ultimile noutati in materie de optimizare, promovare si marire a spectrului de popularitate ale unui site, un expert IT nu se ocupa decat de executarea comenzilor dorite de dumneavoastra, fara alte adaugari sau confirmari ca lucrurile evolueaza in directia dorita.

Astfel nu ar fi de mirare daca tarziu in noapte site-ul ”ar cadea”, iar un expert SEO l-ar putea reabilita numaidecat, pe cand un expert IT ar avea nevoie de ceva timp pentru a fi posibil acest demers.

Un alt aspect are la baza confidentialitatea colaborarii, serviciilor sau politicii interne a firmei pe care o promovati.

Semnand un act normativ cu o firma de specialitate totul este asigurat, insa daca apelati la ”tocmeala” lucrul acesta nu este posibil, motiv pentru care a-ti putea regreta ulterior o potentiala intrerupere a colaborarii.

Poti identifica nivelul de lucru al unui expert SEO?

Este foarte simplu sa faceti acest lucru! Una din metodele prin care se deosebesc expertii SEO are la baza o anumita tehnica de promovare numita ”transcrierea linkurilor competitive”.

Un expert SEO cu o pregatire slaba, in speranta ca va elimina rivalii din domeniul industrial in care activati va cauta sa le rescrie sau sa le raspandeasca, lucru care va aduce diferite sanctiuni, dar si alte efecte adverse daunatoare.

Nu numai ca acele link-uri vor fi eliminate, dar urcarea in topul motoarelor de cautare va fi ingreunata, situatie pe care cu siguranta nu o doriti.

In extrema opusa, un tehnician SEO cu o calitate ridicata va cauta pe baza unor strategii bine puse la punct sa va extinda afacerea, dar si imaginea sau nivelul de rapiditate si utilitate al site-ului pe care se desfasoara activitatea.

Share This Post!

[fusion_widget_area name=”avada-blog-sidebar” title_size=”” title_color=”” background_color=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” /]
Site Web Personalizat: Povestea Afacerii Tale în ONLINE !
Pregătește-te pentru Succes: Beneficiaza de un Site Web GRATUIT. Doar 3 locuri rămase pentru site-uri GRATUITE luna aceasta! Profită acum!
0
0
0
0
Days
0
0
Hrs
0
0
Min
0
0
Sec