Promovare SEO, despre cuvintele cheie si importanta lor

Vrei sa facem SEO? Hai sa facem SEO. Promovarea SEO pe care ti-o doresti pentru afacerea ta online incepe cu stabilirea cuvintelor cheie. Tu stii cat de importante sunt cuvintele cheie? Ai idee care sunt cele mai importante cuvinte cheie pentru afacerea ta? Stii cum sa le alegi? Te pricepi sa-ti optimizezi site-ul online pe anumite cuvinte cheie astfel incat sa-ti depasesti competitorii si sa castigi o pozitie excelenta in cautarile Google?

In articolul care urmeaza o sa iti dezvalui cateva aspecte importante de care trebuie sa tii cont inainte de a incepe orice promovare SEO a site-ului tau. Ca sa nu-ti zadarnicesti eforturile si ca sa nu-ti irosesti banii pe publicitatea online, tine cont de sfaturile Bavali pentru o promovare SEO profesionala.

Cand facem referire la SEO, vorbim in special despre cuvintele cheie utilizate. Optimizarea pentru motoarele de cautare se face pe anumite cuvinte cheie astfel incat, atunci cand un om cauta o anumita informatie pe Google, site-ul tau sa se numere printre cele mai relevante rezultate ale cautarii.

Cu cat cuvintele cheie pe care s-a construit optimizarea SEO sunt mai intuitive, mai corect alese si mai relevante pentru domeniul de activitate pe care il desfasori, cu atat autoritatea site-ului tau in rezultatele cautarilor pe Google va creste, traficul de pe site-ul tau va fi mai bogat, iar rata de conversie va fi mai mare. Pe scurt, vorbim de popularitate la superlativ si un profit lunar pe masura eforturilor.

cuvinte cheie

Unde ar trebui sa existe cuvinte cheie? Peste tot! In continutul text al site-ului tau, in meta tag-uri, in titlurile paginilor, in heading-uri, in descrierile imaginilor si in URL-uri.

Ca sa alegi cele mai relevante cuvinte cheie pentru afacerea ta, trebuie sa faci o analiza riguroasa. Documentarea este obligatorie in acest caz. Daca pui cuvintele cheie la intamplare, din start nu se mai pune problema unei promovari SEO.

Iata ce intrebari trebuie sa ai vedere inainte de a alege cuvintele cheie: Ce ofera afacerea ta mai exact? Pentru ce vrei sa fii identificat in cautarile Google? Conform caror cuvinte cheie vrei sa ajunga oamenii pe site-ul tau? Care expresii caracterizeaza cel mai bine afacerea ta, serviciile tale si/sau produsele tale? Poti sa gandesti ca un om de afaceri, insa trebuie sa gandesti in special ca un om interesat sa identifice pe Google anumite informatii. Ce ai cauta tu daca ai vrea sa ajungi pe site-ul tau?

Sa luam drept exemplu o marochinarie din Buzau. Pentru un astfel de magazin relevante sunt urmatoarele cuvinte cheie: marochinarie in Buzau, portofele din piele lucrate manual, genti de dama din piele, marochinarie piele naturala, etc.

content marketing online

Cuvintele cheie trebuie sa reflecte produsele si/sau serviciile pe care afacerea ta le ofera.

Sunt utile tot felul de combinatii de cuvinte cheie si este ideal sa studiezi competitia. Poti incerca sa optimizezi SEO un cuvant cheie extrem de competitiv, insa daca in trei luni nu exista rezultate, mai bine te orientezi catre un cuvant cheie mai putin competitiv, insa cu sanse de izbanda mult mai mari.

Nu incerca sa optimizezi SEO un cuvant cheie prea general. Sa luam drept exemplu cuvantul ‘’vopsitorie’’. Nimeni nu cauta pe Google doar ‘’vopsitorie’’, cautarile oamenilor sunt mult mai precise. Mai utile ar fi urmatoarele cuvinte cheie: vopsitorie auto Bucuresti, vopsitorie auto sectorul 2, servicii de vopsitorie rapide, servicii ieftine de vopsitorie auto si asa mai departe.

Cu cat un cuvant cheie este mai specific si mai caracteristic afacerii tale, cu atat Google iti va indexa mai bine site-ul. Daca domeniul de activitate iti permite, foarte bine merg si cuvintele cheie targetate pe sezon. De exemplu: zugraveala de Paste, curatenie de sarbatori, prajitura cu nuca pentru Craciun, curatatorie costume pentru Halloween si asa mai departe.

Nu supraoptimiza SEO un site pe anumite cuvinte cheie, acest fapt dauneaza si duce la eliminarea site-ului tau din indexarile Google. Publicul tinta al site-ului tau nu este Google-ul, ci internautii care acceseaza acest motor de cautare. Asadar, continutul text al site-ului trebuie sa raspunda in primul rand nevoilor utilizatorilor.

Foloseste prepozitiile fara teama. Motoarele de cautare nu iau in consideratie prepozitiile, de aceea le puteti folosi fara probleme. De exemplu ‘’sandale femei’’. Suna mult mai bine ‘’sandale pentru femei’’ si nici nu deranjeza Google-ul.

Inca nu ti-e clar cum sa alegi cuvintele cheie si cum sa construiesti promovarea online pe ele? Apeleaza la un specialist SEO, cuvintele cheie sunt esentiale in procesul SEO.

Share This Post!

[fusion_widget_area name=”avada-blog-sidebar” title_size=”” title_color=”” background_color=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” /]
Site Web Personalizat: Povestea Afacerii Tale în ONLINE !
Pregătește-te pentru Succes: Beneficiaza de un Site Web GRATUIT. Doar 3 locuri rămase pentru site-uri GRATUITE luna aceasta! Profită acum!
0
0
0
0
Days
0
0
Hrs
0
0
Min
0
0
Sec